19.9.10



kjell är jag, jag är kjell.

3 kommentarer:

  1. Nej, så är det inte alls.
    Man vänjer sig inte.
    Man ska inte behöva vänja sig.

    SvaraRadera
  2. vänj dig inte, slåss, snart är du därifrån borta därifrån

    SvaraRadera
  3. Han spelade den här låten i vår aula när jag gick på högstadiet och den har varit mig kär ever since. Vi bor alldeles intill varann nu, Kjell och jag. Jag ser honom nästan varje dag, och han är i fruktansvärt skick. :/ Han går ned mot stan nykter varje förmiddag och vinglar hem full varje eftermiddag. Oftast går det bra, men ibland behöver någon hjälpa honom hem. Jag har t.o.m. sett en ambulans hämta honom för att han ramlat och slagit i huvudet bara några meter utanför min dörr.
    Det känns märkligt att se en försupen liten gubbe ligga och blöda på trottoaren när jag vet vilka fina ord han haft inom sig, och kanske finns de där inne än.

    SvaraRadera