6.9.10

intellektuellt impotent.

IDAG på mitt jobb, som är ett trist hjärndött lagerjobb, var det en kille som sa att det kändes som jag våldtagit hans hjärna. VÅLDTAGIT HANS HJÄRNA. Låter inte det härligt? Jag tycker faktiskt det låter fullständigt fantastiskt. Till skillnad från den fysiska våldtäkten måste detta vara en sorts psykisk höjd? Aja. Han förklarade att det kändes besvärligt, eftersom han var tvungen att tänka när han pratade med mig. Jag använder ju sådana ord som frigid. Han sa det "Du använder frigid.". Okej, hej? jag är ledsen. Ibland tror jag att jag blivit intellektuellt impotent sen jag slutade skolan. Helt ärligt, skolan var ett monster vissa dagar, men det fanns alltid en annan hjärna att prata med. Någon som förstod vad frigid betyder. Jag får nog säga Hejdå Hjärna, Hej Pengar.

1 kommentar:

  1. jag vet. såg det innan. såg att du var produktion. såg att du var mentalt efterbliven som jag.mehe

    SvaraRadera